Hard work, work!

Hola! Idag är det torsdag, och imorgon fredag! Det ska bli så skönt med helg!
Idag på praktiken gick vi på teater med 5-åringarna i Hallonbergen. Det var väldigt kul att åka iväg med bara dom, och dom verkade tycka att teatern var rolig. Sedan var vi bara på dagis, och jag fick som vanligt rita massa teckningar till barnen. Men det är bara kul! Jag slutade klockan halv 3 och då åkte jag bara hem och tog det lugnt. Fick även veta en mindre rolig sak idag, men det är inget jag kommer ta upp här.

Just nu sitter jag på jobbet. Jag och lill skruttan bakade och dekorerade muffins, dom var super fina! Nu kollar vi lite på tv men snart ska jag natta dom. Jag skriver mer sen, hade tänk lägga upp lite bilder också!

Haha älskar bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0