Fettisdagen!

Idag har jag haft praktik, och jag var med på öppningen så jag började halv 7 imorrse och slutade kl 1. Det var ändå rätt skönt. Men inatt sov jag så satans dåligt! Jag vaknade 01:30, och lyckades somna om, men så vaknar jag igen klockan 2, och kan då inte somna om.. fyfan. Jag lyckades somna om några gånger, men sov typ 10 min då.. Resten av natten låg jag och vred mig, snörvlade och så eftersom jag är sjuk. Och det var pga att jag är sjuk som jag sov så dåligt, för jag kunde inte andas igen näsan och mina läppar var as torra. Kul natt liksom. Jag hoppas verkligen denna blir bättre.

Aja, efter praktiken drog jag hem och kollade på tv en stund och sov typ 40 min, sedan drog jag och semel fikade med bästa Maja (www.bedyperi.blogspot.com) på sleven. Det var mysigt, vi hade mycket att prata om! Sedan drog jag till ung en stund och tittade på Sebbes träning. Nu är jag hemma, eller ja har varit det ett tag. Men ska försöka sova om en stund, imorgon börjar jag 9!


Idag på eftermiddagen körde jag på uppsatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0