2012

Oj vad längesen jag skrev här. Feels like ages. Men jag har iallafall funderat ett tag på att börja blogga igen, men har varit lite osäker eftersom jag inte kommer palla ha med mig min kamera var eviga dag och fotografera. Men jag kör på ändå, och bilder kommer när det kommer helt enkelt! Jag kommer även uppdatera en del med min ipod.

Idag är det torsdag, och det var min sista riktiga skoldag på 6 veckor.. För imorgon är jag ledig, och på måndag börjar min 5 veckor långa praktik, och vecka 9 är det sportlov. Underbara lov! Men tillbaka till min dag. Vi fick veta idag att dom ska dela upp våran klass på matte lektionerna. Och den grupp jag hamnade i ska få en ny lärare, äntligen! Det ska bli skönt att på ha lite vettiga matte lektioner. När jag slutade idag så åkte jag dirket hem, och har haft en film mys dag för mig själv. Jag har hunnit kolla på twillight, neew moon, once upon a time och revenge. Snart ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på eclipse! 

Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0